2015. április 8., szerda

Awards

Nagy- nagy köszönet drága Effy! A végére csak jól alakult ez a nap! :) 


Szabályok!
Írd ki, hogy kitől van! 
Írj tíz dolgot magadról!
Válaszolj 10 kérdésre!
Küld tovább 10 embernek!

Tíz tény magamról 

- Már 11 éves korom óta írogatok, és most jöttem rá ezt leírva, hogy milyen öreg is vagyok. 
- Nem nagy szám de utaztam már repülőn
- Nem szeretnék és nem is fogok kimondottan a jelenlegi Directioner közösségbe tartozni, szeretem a srácokat, a zenéjüket de ennél többet ne is várjon tőlem senki
- Imádom a kreatív dolgokat
- A kedven sorozatom a Trónok Harca és a The Walking Dead ( milyen meglepő a főszereplő női karakteremet látva :D )
- Van egy nyolc éves kutyusom
- Szeretném beutazni a világot, de minimum Európát, és nem, nem konkrétan csak a nagyvárosokra gondolok
- Próbálok nyitott emberként élni
- Félve kezdtem bele ebbe a blogba, és eredetileg nem is ez lett volna a "fő történetem"
- A húgom volt az aki mégis meggyőzött, hogy a Daisy és Harry párossal foglalkozzak többet

A tíz kérdés amit kaptam

Hiszel az igaz szerelemben? 

Őszintén? Nem.  Talán a történetből úgy tűnhet, de nem igazán vagyok az a nagyon romantikus ember aki a holtodiglant keresi. Az ember társas lény, és ha jön a szerelem nem kell nemet mondani, de szeretném ha mindenki megtalálná a saját boldogságát önmagában is, nem csak valaki mással. Szóval a szerelem nem az én asztalom, az igaz meg mégúgy se. 

Ki a példaképed és miért? 

Egyértelműen az édesanyám és J. K. Rowling. Anya azért mert ha már fele olyan jó ember lehetnék, mint Ő megérte az élet minden egy pillanata, Rowling pedig egyszerűen elképesztőt alkotott, Ő volt az aki elindított ezen az egész írás dolgon. Ha nincs anno a Harry Potter negyedik része, amit nem megyek el megnézni a mozikban, hogy aztán egy hét alatt kifolyt szemekkel kivégezzem a könyveket, sosem fogok írni. Szeretnék egyszer negyedannyira sikeres és tehetséges lenni, mint Ő. 

Mi a kedvenc ételed? 

Szeretem az olasz konyhát de ami nélkül nem tudnék végighúzni egy évet az a zöldséges újkrumpli, tejfölös uborkasaláta, rántott patisszon vagy karfiol, ha pedig az egészet megfejelik egy kis görög salátával, akkor nekem ott végem. Ámen. 

Melyik a kedvenc évszakod és miért? 

Nekem egy év öt évszak. Van a tél, tavasz, nyár, ősz és a december. Imádom az ünnepi készülődést már augusztusban megkezdem, de azért mégiscsak őszi lány lennék, a színek és a kora őszi idő miatt. Imádom a szeptember- október párost és a decembert. Mint évszakot :D 

Ha valamit megváltoztatnál magadon, mi lenne az? 

Egy kis önbizalom és határozottság jól jönne. De, kinek nem? 

Mit olvastál utoljára? 

Rebecca Donovan - Elakadó lélegzet

Melyik filmet láttad utoljára? 

Baymax azaz Hőshatos! Igaz mese, de nézzétek meg, imádni fogjátok! 

Kivel beszéltél utoljára telefonon? 

Az édesapámmal

Vannak kitűzött céljaid? 

Haditerv szinten nincs, jó lenne pár dolog ha összejönne idén, de nem gondolkozom ennyire előre. Lesz ami lesz és majd alkalmazkodok. Ha tudok. 

Mi tesz igazán boldoggá? 

Akad egy pár dolog. A családom, barátok, az írás és az élet apró dolgai de ezen gondolom nem lepődünk meg! :D 

Kérdéseim

Mi alapján jön az első ötleted a történetedhez? 
Mi akartál lenni kiskorodban, ha majd felnősz? 
Milyen zenét hallgattál utoljára? 
Van kedvenc idézeted? Ha igen, mi? 
Szerinted melyek a legerősebb tulajdonságaid? 
Egy közös kép vagy egy ölelés a One Direction valamelyik tagjától? (Nem lehet mindkettő! :D ) 
Kedvenc városaid? 
Legtávolabbi pont ahol eddig jártál? 
Szeretnél-e komolyabb foglalkozni az írással, vagy csak marad hobbinak? 
Mi volt az első olyan könyv ami nagy hatással volt rád? 

Akiknek küldöm


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése